footerPromoBuilt Kopage
footerPromoGet

 
درباره ما » شرکت تکسازان هزاره سوم
 

شرکت تکسازان هزاره سوم درسال 1384 با هدف نقش آفرینی در صنایع مختلف با گرایش به صنعت سیویل ، سرمایه گذاری در فعالیتهای اشتغالزا و ایجاد ارزش افزوده ازطریق تولید با تکنولوژی نوین و با بهره وری بالا در زمینه های عمرانی و ساختمانی تاسیس و شروع به فعالیت نمود. ماموریت و فلسفه وجودی این شرکت نو گرایی ، دانش آفرینی در حوزه های صنعتی و سیویل و ایجاد فضای تحقیق و توسعه جهت پیشرفت علمی و استفاده از روشهای نوین در بکار گیری منابع کشورمی باشد.
فعالیت در زمینه انرژی ، نفت و گاز ، سازه های دریایی و خاص و کسب برترین رتبه از نظر کیفیت از جمله اهداف اصلی این شرکت می باشد. شرکت تکسازان هزاره سوم استراتژی خود را با هدف تبدیل شدن به یک پیمانکار عمومی(General Contractor) و کسب برترین جایگاه در عرصه های داخلی و خارجی تدوین نموده و در این راستا گام بر می دارد. در حال حاضر شرکت تکسازان هزاره سوم با اخذ گواهی صلاحیت پیمانکاری با رتبه 5 در گرایش ابنیه به فعالیت می پردازد. همچنین این شرکت در حال طی مراحل قانونی جهت اخذ رتبه 4 در رشته ابنیه و رتبه 5 در رشته تأسیسات و تجهیزات بوده بعلاوه با توجه به ایجاد دپارتمان مشاوره موجود در شرکت نسبت به اخذ رتبه طرح و ساخت (EPC) اقدام نموده است . در راستای دستیابی به حداقل کیفی  در ارائه خدمات و محصولات ، این شرکت موفق به اخذ گواهینامه ISO9001:2008 با دامنه طرح ، ساخت و تولید شده است .
بعلاوه این شرکت با در اختیار داشتن کارگاه تولیدی جهت تولید سازه های فلزی سنگین و سبک به تولید انواع سازه های فلزی شامل اسکلت فلزی سنگین با اتصالات پیچ و مهره و جوشی سازه های سنگین پالایشاگاهی و نیروگاهی همچنین سازه های سبک LSF ودکلهای مخابراتی و انتقال نیرو و سازه هایی خاص از این دست اهتمام دارد.

 
 
 

 

footerPromoBuilt Kopage
footerPromoGet
footerPromoBuilt Kopage
footerPromoGet